Gry planszowe Puzzle Łamigłówki Karty Zabawki edukacyjne

Google:  Yahoo:  MSN:

Farmerama



Farmerama

Gra dla 2-4 osób od 10 lat
Autor gry: Uwe Rosenberg
Wydawca: Ravensburger

Farmerama plansza
Każdy z graczy otrzymuje planszę, podzieloną rzekami na 7 obszarów. Na środku planszy znajduje się "kierat",
wskazujący na których obszarach gracz może w danej chwili siać poszczególne rośliny, zbierać plony
i wypasać zwierzęta.


Farmerama karty
Na początku każdej rundy gracze decydują, jaką akcję chcą wykonać, wybierając jedną z 5 kart. Do wyboru mają:
- wzięcie wody
- zasiew
- zbiory
- karmienie zwierząt
- wzięcie nasion


Farmerama kierat
O tym, ile razy bedą mogli wykonać wybraną akcję wzięcia wody, zasiewu czy zbiorów, decyduje aktualna pozycja na kole.


Farmerama zetony
W grze występują następujące rośliny: marchew, trawa (siano), owies i kukurydza.


Farmerama zwierzaki
Gracze karmią tymi roślinami: owce, świnie, krowy i konie.


Farmerama tabelka
Gracz zdobywa punkty, gdy nakarmi zwierzę i ponownie umieści je w oborze. Zdobyte punkty zaznacza w tabelce.